web analytics

Seppuku (articol de dezinteres public)

În backgroundul discuțiilor despre avort, Mihai a tras o răceală zdravănă, cu dureri în gât și febră de 39, pitica o rană deasupra călcâiului, provocată de încălțăminte, iar eu sunt acum capabilă să îmi mișc fără durere doar degetele. Stau cu coatele lipite de masă, ușor adusă de spate și nu mișc decât ochii și degetele tastând. Că altfel mă doare orișice. Crunt.

Dat fiind faptul că am început un fel de cură de slăbire, soră-mea a avut ideea să facem împreună sport, pe Skype. Asta a fost a doua zi de exerciții (o oră pe zi) și mă doare totul. Am făcut ieri nu știu ce exerciții pentru abdomen și coapse, iar azi-noapte am visat că îmi ieșeau mațele prin dreptul ficatului, iar eu le apăsam cu mâna, să stea naibii-n loc. Nu e semn rău, doar că febra musculară din zona abdomenului dă dureri așa puternice că subconștientul meu le-a integrat în vis.

Acum mă dor și genunchii, oasele genunchilor, că a vrut Mihai să-mi arate cum se fac genuflexiunile spate în spate, cu mâinile încrucișate. Am acceptat provocarea, știindu-l bărbat capabil, iar la coborâre, genuflexiunea a fost parfum, orice numai să stau jos, deci orice implică coborâre spre sol, it’s on me. Nu doare. Dar la ridicat, de la atâta durere, a fost on me la propriu, că aproape am căzut în nas, presimțind resemnată că domnul o să se prăvale pe mine. Și ce domn!

Azi a zis soră-mea că trebuie să lucrăm nu știu ce mușchi de pe la mâini (ca o pregătire pentru flotări…), așa că mi-a solicitat să fac rost de două greutăți – hint: două bidoane de doi litri umplute cu apă. Cum aici nu cumpăr suc și apă, că are frigiderul filtru, n-am avut în casă cele două bidoane necesare, așa că m-am conformat luând drept greutăți volumele 9 și 10 din Encyclopaedia Britannica. Cam două kile jumate bucata. Am fâlfâit cu ele în lateral, în spate, în sus și-n jos vreo douăzeci de minute. Acum doare. Doare și când trebuie să mă șterg la fund, dar măcar de-ar fi atât: mă dor mușchii pulpelor pentru simplul fapt că stau pe colacul de wc. Plus că stând nemișcată pe wc câteva minute, înțepenesc la propriu pe el, mă transform într-un robot ruginit ș-apoi când trebuie să mă ridic e nasol rău, că macarale de uz individual sau altfel – n-avem.

Pe scaunul din mașină mă așez cum mă așez, aș zice chiar că e acceptabil comparativ cu momentul în care ajung la destinație și trebuie să ies din mașină. Doare crunt. Mă dor și oasele fundului, de la fel și fel de exerciții ce pun presiune pe ele, mă trec fiori și la perspectiva unui inocent pârț.

Una peste alta, ce-am lucrat noi în astea două zile, zice soră-mea, au fost doar exerciții de încălzire. Și nu, soră-mea nu e profă de sport, ci de română.

L-am întrebat mai înainte pe Mihai dacă organele interne dor de la febra musculară. A râs.

Și mi-a mai zis că dacă astă noapte am visat că îmi ies mațele pe-afară de la febra musculară, în noaptea ce urmează voi visa că-mi fac seppuku.

75 Comments

  • Renata Carageani 2017-04-05 Reply

    Cudi, Cudi!… Nu se începe cu o oră pe zi, ci cu 10 minute. Ca să faci exerciții pentru mușchii brațelor, la început, nu era nevoie de gantere: oricum ai fi avut febră musculară. Se zice că trece (mai repede) cu paracetamol sau cu aspirină, dacă o suporți. Aceasta ar înlocui acidul lactic acumulat în mușchi.
    Faptul că soră-ta e profă de română e o bilă albă pentru ea: n-a vrut să te ucidă, cu premeditare. 🙂

    • Cudi 2017-04-05 Reply Author

      Știu, Renata, că nu-i cu premeditare, că înainte de fiecare “încălzire” cu mine, aleargă vreo 4 km.
      Măi, nu am visat că-mi fac seppuku. Dar am visat cu tine, Renata. Nu-mi amintesc ce, știu doar că eram tare apropiate.

      Și încă o chestie: eu nu i-am cerut să facem sport împreună. Ea a zis că ar fi o idee bună, ea a dedus că și eu aș vrea, ea a stabilit ora, ea alege ce exerciții să executăm. Iar eu, dintr-un soi de pasivitate empatică, fac ce zice ea -- de dragul ei. Pe ea a apucat-o nebunia cu sportul din dorința de a avea copii. Are 41 de ani și vreo 5-6 ani de când speră un bebe. Una dintre recomandările doctorilor a fost asta -- să slăbească, să aibă sub 80 kg.

      • Renata Carageani 2017-04-05 Reply

        Sunt bucuroasă și invidioasă! Eu nu-mi amintesc niciodată vise cu prietenii virtuali. Îmi amintesc doar cu reali, vechi, vechi, foarte vechi, cu care n-am rezolvat un conflict. Asta înseamnă că singurele vise pe care mi le amintesc sunt coșmarurile. Din fericire, din când în când, îmi amintesc vise cu câinele meu.

  • Harlechina 2017-04-05 Reply

    Dacă iei aspirină la timp nu faci febră musculară. Am luat eu, după o primă şedinţă (cred că vreo 20 de minute -- cel mult) de gimnastică medicală într-o staţiune. Profa de la sală mi-a zis să nu mă duc să beau imediat apă şi să iau o aspirină după vreo 10 minute, sau cam aşa ceva, nu mai ştiu exact, sunt ceva ani de atunci. E drept că n-am folosit gantere. Au fost exerciţii uşoare, dar eu nu fac mişcare de obicei, aşa că oricum gâfâiam şi transpirasem fleaşcă.

    • Cudi 2017-04-05 Reply Author

      Eh, așa mai vii de-acasă, ești de-a mea! Pe lângă partea cu gâfâiala și transpirația, mai pune în ecuație și ipohondria mea: sunt campioană la văitat.
      Cred că avem un lucru în comun, Harley. La întrebarea: “care e locul tău preferat din casa ta?”, mulți oameni ar răspunde fereastra ce dă spre nu știu care parc/pom, bucătăria, frigiderul etc. Cred că noi două ne încadrăm în categoria celor care ar indica scaunul din fața laptopului.

      • Harlechina 2017-04-05 Reply

        Da, chiar aşa, Cudi 😉 Cu menţiunea că al meu nu e scaun, e fotoliu.:D

      • Fire 2017-04-05 Reply

        Daca fac sport, ma aleg cu oboseala.

        Daca stau si citesc, ma aleg cu cunoastere care imi foloseste intreaga viata. De ce sa ies din casa, ori sa fac orice altceva in loc sa citesc ?
        Alegerea e simpla, in special daca e dublata de o lene ( fizica ) cronica si o obsesie pentru cunoastere.

        • Lotus 2017-04-05 Reply

          Pentru că mens sana in corpore sano? Pentru că viața trebuie și trăită real, nu doar virtual? Întreb, nu dau cu parul.

        • Cudi 2017-04-05 Reply Author

          Fire, dacă nu te-ai îngrășat în lipsa sportului, ești norocoasă. Eu am depășit pragul celor 70 de kg, încerc să cobor din nou sub el.

          • Fire 2017-04-05 Reply

            Nu m-am ingrasat din lisa sportului, ci din prezenta ciocolatei. Acum incerc sa scad vreo 5 kg, da’ fara sport daca se poate, ca mi-e lene !

            • Cudi 2017-04-05 Reply Author

              Apropo, Fire, până la urmă ai încercat rețeta aia pentru ciocolata de casă? Îmi plouă în gură doar când îmi amintesc de ea.

              • Fire 2017-04-05 Reply

                N-am apucat sa o incerc, ca nu mi-am vazut capul de treaba. Atat de multa treaba am avut, ca nici nu am apucat sa gatesc de doua saptamani incoace, ceea ce e de neconceput pentru mine. Au fost vreo doua zile in care nici nu am apucat sa mananc decat seara cand mi-am adus aminte, un ou din frigider si gata. Cand imi termin treaba urgenta( sper ca pe la inceputul lui mai ), ciocolata aia o fac, e pe lista.
                Ori de cate ori am facut ciocolata, indiferent dupa ce reteta, niciodata nu mi-a iesit. Plus ca toate erau extrem de dulci de nu se puteau manca. Sper ca reteta de la tine sa functioneze, ca am ghinion la ciocolata !

                • Cudi 2017-04-05 Author

                  Doar zic: am încercat-o și cu sirop de arțar și nu s-a mai întărit. Am încercat de două ori, același eșec. Simplă e cea mai bună: lapte praf, unt, zahăr, apă și poate nuci, alune, dacă vrei.

                • Fire 2017-04-05

                  Siropul lor de artar nu ma incanta chiar deloc, ca e prea dulce. Parca ar manca zahar ars lichid ; nu e nici o smecherie, plus ca costa cat nu face. N-au decat sa-si linga artarii, ca eu abia astept sa scap din tara asta !
                  Votez si eu cu ciocolata simpla.

  • Iosif 2017-04-05 Reply

    Orice lucru are un prêt de cost. Renovarea întretinerea ‘caroseriei’ sufletului are si aceasta costurile ei. Cu cât se va investi mai mult si va fi mai costisitoare aceasta ‘renovare’,cu atât sufletul va fi mai satisfacut. Merita pretul,crede-ma !

    • Cudi 2017-04-05 Reply Author

      Iosif, mi te și imaginez un domn siluet, șarmant!

    • Fire 2017-04-05 Reply

      Iosif, in mizeria asta de tara, mancarea te ingrasa numai daca te uiti la ea. Nu e gustoasa si mai sanatoasa cum e aia din Europa. O amica romanca de-ale mele, a fugit din Canada disperata de prea multa fericire de aici si s-a mutat in Germania, de unde imi scria incantata cat de gustoasa e mancarea si cat de mult a slabit fara sa tina dieta, doar ca a schimbat calitatea alimentelor.

      • Iosif 2017-04-05 Reply

        Tot batrâna Europa va ramâne leaganul civilizatiei generatiilor viitoare,chiar daca Anglia a brexit-o anticipând caderea UE din pricina maselor de musulmani ce se napustesc flamânde,ca lacustele peste Europa,însa aceasta invazie au produs-o în cea mai mare parte “ei” anglo-americanii prin colonizarile si ‘clonarile’ raselor,considerând ca vor scapa de aceasta razbunare a civilizatiilor,în care “ei”,au continuat si continua în laboratoare secrete,sa strice ordinea fireasca a vietii create de Dumnezeu,intervenind cu tupeu si obraznicie în schimbarea sensului absolutului natural înscris de Dumnezeu în Cartea Viatii ,ADN initiind programme si aliante secrete “taina faradelegii” Antichrist,Noua Ordine Mondiala,însa nu vor reusi cu toate armatele si politica-religioasa la un loc,deoarece noi,copiii lui Dumnezeu,suntem mai multi decât ei,caci ostile ceresti în frunte cu Cel ce vine calare pe un cal alb,vine sa cucereasca,sa domneasca iar noi cu El vom birui,apoi El va fi Împaratul tuturor natiunilor pamântului pe care le va conduce cu un “toiag de fier” ! 🙂

  • Elena 2017-04-05 Reply

    În loc de genoflexiuni în doi spate-n spate v-a ieșit un fel de lupte greco-romane. Sper că nu ați speriat copilul. 🙂

    • Cudi 2017-04-05 Reply Author

      Copilul, nu. Pisicul, da!

  • Lotus 2017-04-05 Reply

    Păi ia-o treptat. De exemplu, fă un sfert de oră la început, zi de zi, iar după o săptămână sau o lună urcă la 30 de minute. E mult mai important să faci constant 15 minute pe zi, cu perseverență, un timp îndelungat, de luni sau ani, decât să faci o săptămână 5 ore pe zi după care să renunți.

    Pe de altă parte, faptul că te dor atât de puternic mușchii arată că nu aveai deloc condiție fizică, ducând probabil o viață sedentară, și că aceste exerciții îți sunt mai mult decât necesare. Cu cât febra musculară e mai mare, cu atât e mai important să te ții de ele. Sunt bune și pentru sănătate, nu doar pentru slăbit. Iar dacă le faci cu consecvență, febra o să scadă.

    În lumina informațiilor cu privire la cât de mult te-a ținut abținerea de la țigări 🙂 eu ți-aș recomanda să o iei ușor cu excercițiile dar să le faci cu perseverență, urmărind să asimilezi această calitate oarecum masculină, de a te ține de un lucru odată început, de a nu renunța, de a persevera, de a fi capabilă să depui acel efort zilnic, indiferent de obstacolele uriașe (în principal lene) cu care te confrunți.

    Mult succes! 🙂

    • Cudi 2017-04-05 Reply Author

      Lotus, vorbești frumos despre sport. Chiar așa, care e preferatul tău? Al meu e datul cu bicicleta. Îmi place și înotul.
      Da, sunt sedentară. Aseară, spre exemplu, i-am zis lui Mihai că trebuie să ne plimbăm măcar 20 de minute, că plimbarea face bine sănătății. Așa că ne-am urcat în mașină și ne-am plimbat nu 20 de minute, ci o oră. :p

      • Lotus 2017-04-05 Reply

        Nefăcând mult sport, nu prea am un preferat. Mă gândesc să-mi cumpăr o bicicletă. Spre deosebire de tine, eu va trebui să învăț să mă dau pe ea. Eventual la pachet cu un aparat foto mai bunișor, aș avea motivație să ies pe coclauri. 🙂 Sunt și eu foarte sedentar. Din fericire, am o constituție atletică.

    • Renata Carageani 2017-04-05 Reply

      Lotus, tu nu te simți bine dacă nu cerți pe cineva! Cauți și găsești prilejul, indiferent despre ce e vorba. Era vorba despre gimnastică la domiciliu, de întreținere, dar tu ți-ai amintit s-o împungi pe Cudi că nu s-a lăsat de fumat.
      Știi cum citesc eu comentariul ăsta?
      Cudi, tu nu te-ai putut lăsa de fumat! Ești o cârpă. Nu mai face, bă, gimnastică, că nu e de tine!
      Ești pizduitorul de serviciu, Lotus! 🙂
      Frate, tu n-ai nicio slăbiciune? Niciun defect? (cu excepția faptului că te consideri cel mai informat în domenii de care n-ai habar, cum ar fi medicină, medicament, nutriție, avort, dumnezeu etc).

      • Lotus 2017-04-05 Reply

        Vezi tu undeva vreo ceartă mai sus? Faptul că tu citești un anumit lucru în comentariile mele e problema ta. Cu ce sunt eu de vină pentru filtrele din ochii tăi? 🙂 Mai degrabă tu acum vrei să te cerți cu mine, dar nu-ți iese, că eu sunt pașnic.

        Comentariul meu era exact așa cum l-am scris. Nu era nici o împunsătură acolo. Ți-am zis că tu ești prea afectată de spusele de pe net. Am și pus un zâmbet după faza cu fumatul. Dacă tu mi-ai fi lăsat un astfel de comentariu vrând să mă împungi nu ți-ar fi ieșit, pentru că eu l-aș fi luat drept o glumă prietenească și o susținere pentru noul meu program de exerciții fizice.

        Posibil să nu știu prea multe în domeniile respective, dar în mod cert știu mai multe decât tine. Cel puțin în câteva dintre ele, ca să nu te inflamezi. 🙂 Iar în restul, știu lucruri mai importante. Pentru că în orice domeniu există lucruri relevante și lucruri mai puțin relevante. De exemplu, poți să cunoști mult mai multe lucruri decât mine despre motorul cu aburi. Poți chiar să știi în detaliu cum funcționează un astfel de motor și cum poate fi el construit. De vreme ce astăzi nu se mai folosesc motoarele cu abur, cunoștințele tale sunt irelevante. Cam așa și cu medicamentele: poți să cunoști pe de rost rețetele multora dintre ele. Poți să știi care sunt principiile lor active, cum se iau și ce contraindicații are fiecare. Cât timp ești într-o ceață completă cu privire la planurile elitei mondiale în domeniul medicinei și cât timp nu realizezi că medicina modernă tratează efecte, nu cauze, informațiile pe care le ai, chiar dacă enorme cantitativ, sunt destul de puțin valoroase calitativ. 🙂

        • Renata Carageani 2017-04-05 Reply

          Da, firește! Despre Dumnezeu tu ai certitudini, eu am nedumeriri, pipăiri…

          Recunosc, te citesc cu un filtru deosebit. Când zici că „cel puțin în câteva domenii, ca să nu te inflamezi” eu citesc o mică împunsătură de superioritate intrinsecă și sătulă de demonstrații. Hai să supunem la vot impresia mea, vrei?
          Aș putea să te plesnesc și eu, să-ți spun că numai prostul n-are îndoieli, dar ar fi nedrept, e limpede, pentru mine, că nu ești prost, fiindcă știi o grămadă de chestii despre calculatoare și softuri și de-astea, iar eu sunt praf în domeniul ăsta. Și, recunosc, nu știu ce e aia o integrală și o derivată, că am urmat liceul de muzică.

          • Lotus 2017-04-05 Reply

            Păi nu era împunsătură; ziceam că cel puțin în câteva domenii din lista produsă de tine. Că de exemmplu ai pe acolo și medicamentele, despre care-i clar că știi mai multe ca mine. Dar degeaba! 😀

            Nu este adevărat că numai prostul n-are îndoieli. Afirmația asta de largă circulație este nefondată.
            Faptul că majoritatea oamenilor sunt adormiți (și, fiind ca într-un vis, n-au nici o certitudine cu privire la nimic) nu înseamnă că asta e unica condiție posibilă a omului.

            • Fire 2017-04-05 Reply

              E pe straturi, Lotus ! Cunoastem realitatea prin testare-eroare. Da, ai certitudini si cunosti mai multe decat unul care traieste robotic si nu il intereseaza nimic, insa pe masura ce mintea ni se rafineaza si are acces la straturi superioare de informatie, descoperim ca avem erori, le corectam si accesam informatii pe care inainte nu le aveam ori nu le intelegeam. Adevarul e mereu in schimbare si se schimba in functie de nivelul de constiinta la care reusim sa ajungem. O sa constati pe pielea ta la un moemnt dat ( daca nu ai inteleg deja asta ).

              • Lotus 2017-04-05 Reply

                Vrei să zici că percepția noastră despre adevăr se schimbă. Adevărul nu se schimbă.

                • Fire 2017-04-06

                  Se schimba fundamental totul, nu doar perceptia noastra.

                • Lotus 2017-04-06

                  Da, mă rog, conform percepției tale de acum. 🙂 Care e greșită.

          • Harlechina 2017-04-06 Reply

            Renata, impresia mea este că Lotus strecoară peste tot mici împunsături de superioritate intrinsecă. Împunsătura e nelipsită aproape în toate comentariile lui; mascată, voalată, infimă, dar este. Te ciupeşte.

            • Lotus 2017-04-06 Reply

              Fi bună și indică-mi precis aceste împunsături, când le vezi. Thanks.

              PS: aici e „fi” sau „fii”?

              • Renata Carageani 2017-04-06 Reply

                Lotus, acolo e „fii”, cu doi de i, ca la conjunctiv -- să fii bun. Cu un singur i e la forma negativă a imperativului -- „nu fi măgar!”, la fel ca în infinitivul a fi.

                • Cudi 2017-04-06 Author

                  Renata, eu cred că Lotus știa prea bine cum se scrie, însă prin întrebarea asta, cum se scrie -- cu un i sau doi, în contextul dat, a vrut să contrazică prin subînțeles afirmația Harlechinei cum că strecoară peste tot “împunsături de superioritate intrinsecă”, așa, la modul rafinat. Indiferent că va nega sau nu, eu bag mâna în foc că e așa cum zic eu. Nu va urma un “chiar așa mă vezi tu pe mine?”, probabil, că tocmai ce i-am luat vorba din gură.

                • Harlechina 2017-04-06

                  Sunt de părerea lui Cudi. Asta a fost o împunsătură lotusiană în alt stil, sau sub alt unghi. 😀

                • Lotus 2017-04-06

                  Lmao Cudi, chiar eram în dubii. Nu mai poate zice omul nimic fără să i se atribuie alte înțelesuri decât cel direct! 😀 Oricum, mersi de compliment: de data asta m-ai acuzat că sunt subtil, ceea ce nu-i rău. Putea fii cum zici tu, doar că în cazul de față n-a fost.

                  PS: sau „putea fi”?

                  Renata, mersi.

        • Cudi 2017-04-05 Reply Author

          “Posibil să nu știu prea multe în domeniile respective, dar în mod cert știu mai multe decât tine. Cel puțin în câteva dintre ele, ca să nu te inflamezi. 🙂 Iar în restul, știu lucruri mai importante.”
          Însă sunt cu gura până la urechi. Incredibil. Lotus, ești belea. Gluma asta chiar ți-a ieșit! Râd și-acum!
          …era o glumă, nu?

          • Lotus 2017-04-05 Reply

            Nu era glumă.

            • Renata Carageani 2017-04-06 Reply

              De asta mi-era teamă: de sinceritatea ta debordantă, Lotus. „Nu era glumă.” Păi, dacă nu era glumă, atunci era o punere la punct, da?
              Am interacționat cândva cu unul dintre bloggerii ăia valoroși, care țin blogosfera pe umerii lor puternici și inventivi și au 10000de unici pe zi. Nu știam care e regula jocului la ei: dai un comentariu, două, apreciative, pe direcția curentului impus -- ești bine primit. Dacă la al treilea comm. ai o altă părere, nici măcar nu trebuie să fie diametral opusă, doar nițel diferită de a lui, care nu e o părere, e un postulat, ești pizduit cu vorbe și avertizat că data viitoare îți iei un ban cât capul tău de mare. M-am înfuriat, pe moment. După aia, când hipergurul blogosferistic mi-a explicat că sunt foarte proastă, atât de foarte proastă încât trebuie să-și facă timp să-mi explice cât de proastă sunt, m-am înseninat și m-am înduioșat: cât de nesigur pe el trebuie să fi fost, într-un ungher al minții sale, ca să simtă nevoia să mă facă proastă de trei ori în aceeași propoziție?
              Tu, Lotus, ai alte mecanisme de-a-i spune omului că e prost, că nu dai doi bani pe părerea lui fiindcă tu, pe subiectul respectiv ai , deja, o certitudine. Ești mai… delicat. 🙂

              Dacă analizăm fraza asta: „… medicamentele, despre care-i clar că știi mai multe ca mine. Dar degeaba!”, ajungem amândoi la concluzia că sunt genul de proastă care a înmagazinat mecanic informații despre medicamente, dar nu-i folosesc la nimic.
              În schimb tu, care n-ai decât niște idei vagi, prinse din zbor despre medicamente, le pui cap la cap și scoți o teorie. Ție îți folosesc. Tu, pentru că te bazezi pe niște fulgurații, că nu le putem numi informații, ai o imagine de ansamblu absolut autentică și bine stătătoare în picioare despre Big Pharma.
              Lotus, Big Pharma e o metaforă, nu e o instituție. Se referă la toate entitățile industriale producătoare de medicament. Care se află într-o competiție acerbă. Atât de acerbă, încât nu complotează la unison. Cel puțin din punctul ăsta de vedere, suntem salvați. Spionajul în industria medicamentului e mai performant decât ăla din industria de armament. Nicio firmă producătoare de medicamente nu s-ar lipi, trup și suflet, la complotul interațional pe care îl bănuiți voi -- să scoatem medicamente ucigătoare în masă, fiindcă, oricând, unul dintre jucători poate ieși pe piață cu o moleculă nouă, curată și luminată și scufundă frăția răului în două luni.
              Când am zis, pe blogul tău, că știu ce nici prin minte nu-ți trece, mă refeream protocoale de producție, de standardizare, de cercetare, pe care nu le poți sări cum sari juma de pagină într-un roman plicticos. Nu la marele complot universal de exterminare în masă prin tratament medicamentos.
              Dar, asta e! Când nu știi că mercurul sub formă de sare, tiomersal, în vaccin, nu e nici măcar ruda îndepărtată a mercurului din termometru, ai certitudinea că vaccinurile ucid prin intoxicație cu mercur.
              Când ai impresia că la școala de farmacie se învață, timp de 5 ani + 3 specializare, medicamente după indexul alfabetic al denumirilor comerciale, ajungi la această tristă și neadevărată concluzie ca degeaba știu eu medicamente în ordine alfabetică, dacă tu știi că nu sunt bune de nimic.
              Diferența dintre noi doi, Lotus, e că, dacă mie îmi pui în față compoziția unui medicament, pot să-ți spun indicațiile, contraindicațiile, reacțiile adverse, precauțiile la administrare, interacțiuni cu alte substanțe medicamentoase sau ne, patologie asociată în care e interzisă respectiva formulă.Pentru că știu câte ceva despre fiecare substanță din asocierea respectică luată separat și luată în asociere,
              Tu te informezi din prelegerile urcate pe youtube. Scrie acolo că vorbitorul e doctor docent în împerecherea galoșilor de gumă sub razele de lună, e om de știință.

              Cunosc un tip -- și cu asta închei, și cred că de tot închei dialogul pe teme morale, sociale și medicale cu tine -- care pretinde că a terminat medicina, dar în 20 de ani n-a avut timp să aducă diploma de absolvire. În realitate, e un băietan mediocru, a făcut un an de stomatologie, a plecat, a făcut un an de psihologie, s-a plictisit, a terminat un curs de 3 luni de masaj, dar lucrează, cu competență în fitoterapie, dă prescripții și sfârșește rețeta cu DR. NUME, fără parafă, normal, că n-o are.
              Are o agendă încărcată, mulți pacienți, majoritatea cu cancer, vin la el ca în pelerinaj, fiindcă i-a mințit cu chestia asta: Big Pharma vrea să vă omoare. Vă salvez eu. Și le vinde apă de la robinet cu sare. La preț de parfum bun.

              • Fire 2017-04-06 Reply

                Big Pharma nu are nici un interes sa ne omoare, ci sa nu ne vindece. Orice pacient vindecat e un client pierdut si nimeni nu vrea sa-si piarda clientii, ca pana la urma totul se reduce la bani. Asadar, Big Pharma nu ne omoara, ci doar ne face boala oarecum suportabila… trateaza simptomele ignorand cauzele bolilor ( cica nu se poate stii, d-le ! )
                Si din cand in cand, asa, de control, suprima pe care care chiar descopera cauzele si chiar vindeca. Deh, concurenta !

                • Renata Carageani 2017-04-06

                  Cam așa, Fire. Medicamentele (cu excepția antibiotice pe infecție bacteriană, antialgice pe o durere de cap accidentală) nu vindecă, doar ameliorează simptome. Fiindcă niciun grup de cercetare medicală nu caută cauza, ci ameliorează reacția.E o luptă contracronometru, scârboasă, de-a dreptul. Firmele se bat care rade prima durerea de cap în 4 minute (să descoperi un medicament cu latență minimă), ăla care ar sta să cerceteze cauza, ar da faliment. Majoritatea pacienților vor să scape de simptom, nu să afle ce l-a produs. Medicina actuală eprodusul cererii și-al ofertei. Industria farmaceutică supusă, și ea.
                  Ca să repari cauza, cu un produs natural, care te repară enzimatic, abia pete 15 zile până la 2 luni vezi efectul.
                  Nerăbdarea e o caracteristică planetară. Tot așa păcătuieșsc și medicina și medicamentul, respectând cerința.
                  Adeseori pacienții îmi reproșează că au înghițit Coenzimă Q10 și n-au simițit nimic, excepțional. Dar ați mai avut pusee de tensiune, aritmii? Nu, fiindcă iau medicamente. Dar, și înainte, când vă luați mediacamentele, tot mai săreați pârleazul cu tensiunea, cu tahicardia… Ei, da… uneori, când mă enervam. Și acum nu vă mai enervați? .. Ei, ba bine că nu!

                • Fire 2017-04-06

                  Coenzima Q 10 … ori nu luau doze suficient de mari, ori luu branduri ineficiente. E foarte sensibila asta cu Coenzima Q 10 ca depinde foarte multe de solutiile in care e prezenta in pastile, de asta unele functioneaza si altele nu.

              • Lotus 2017-04-06 Reply

                Deci cum, eu zic de Big Pharma, tu zici „Huo!”, după care imediat mai jos Fire zice și ea de Big Pharma, la care tu zici: „da Fire, cam așa ceva”? 😆

                Nicio firmă producătoare de medicamente nu s-ar lipi, trup și suflet, la complotul interațional pe care îl bănuiți voi – să scoatem medicamente ucigătoare în masă, fiindcă, oricând, unul dintre jucători poate ieși pe piață cu o moleculă nouă, curată și luminată și scufundă frăția răului în două luni.

                Unde am afirmat eu că Big Pharma pune cianură în medicamente? Mai departe, de unde știi că m-am documentat de pe clipuri YouTube și din informații prinse în zbor?

                Da, interesul este să-l ții pe pacient bolnav, adică dependent de medicamente. La fel cum interesul marilor exploatatori de petron și resurse naturale este să țină omenirea dependentă de ele, așa că dacă tu vei descoperi o sursă de „energie liberă” ușor și ieftin de implementat pe scară largă, n-o vei sfârși prea bine.

                Prin 1924 Phillips, Osram, General Electrics și alții formau un cartel având ca scop implementarea unei uzuri planificate în becuri, care trebuiau să funcționeze maxim 1000 de ore, după care să se ardă și să trebuiască înlocuite. Poate nu știi, dar există la ora actuală becuri cu incandescență care ard continuu de peste o sută de ani. Ei bine, un astfel de bec nu-i putea îmbogăți pe producători, așa că s-a decis reducerea duratei de funcționare. Pe atunci becurile erau mult mai bune ca cele de azi, dar datorită influenței acestui cartel, toți producătorii de becuri au fost fortați să reducă calitatea produselor lor, care să ardă mult mai puțin. Conform logicii tale, dacă ar apărea un producător de becuri care să te țină o viață, el ar deveni renumit iar produsul lui s-ar impune repede pe piață, nu-i așa? Ei bine, uite că te contrazice chiar istoria. Astfel de producători au existat iar acum nu mai există. Adică există, dar fac și ei becuri proaste.

                Uzura planificată este documentată chiar și pe Wikipedia.

                Dacă mâine ai descoperi un tratament ieftin și eficient împotriva cancerului, în primul rând nu te-ar băga nimeni în seamă. În al doilea rând, dacă ai avea ceva renume, dacă ai fi un medic cunoscut, ai fi mazilit de mass-media. Ziarele, site-urile principale de știri și posturile TV ar porni o campanie de decredibilizare a ta, în care ai fi acuzată de remedii neștiințifice, fanteziste, ba chiar ți s-ar inventa vreo câțiva pacienți care au dat ortul popii, ai fi practic desființată. De ce? Pentru că nimeni nu dorește un tratament împotriva cancerului, deoarece cancerul este foarte profitabil. Iar faptul că toată presa, indiferent de culoarea politică, ar putea fi asmuțită împotriva ta se datorează faptului că în realitate mass-media este controlată de o elită, aparentele diferențe de orientare dintre diversele trusturi fiind doar aparente. Aici este veriga care-ți lipsește ție.

                Ai dreptate când spui că serviciile sunt cele care controlează o țară, punând și dând jos președinți sau politicieni. Dar nici serviciile nu sunt cauza ultimă, există cineva și în spatele lor. Și nu doar al serviciilor, pentru că am menționat trusturile media (instrumentul prin care se pot controla masele și se pot aranja alegerile) și mai menționez acum giganții economici mondiali și principalele bănci din lume. Ca să înțelegi la ce mă refer, du-te cu gândul la Noua Ordine Mondială și la masonerie. Dar sunt lucruri puțin mai greu de digerat, despre care e adevărat că n-am vorbit explicit sau pe larg. Totuși, asta nu înseamnă că m-am informat de pe YouTube.

                • Fire 2017-04-06

                  Daca o canti pe aia cu masoneria si Noua Ordine Mondiala, e clar ca te-ai informat de pe Youtube si de pe saiturile de conspiratii, controlled opposition.

                • Lotus 2017-04-06

                  Fire, noi doi nu avem un set comun de informații și de hărți pe baza cărora să le interpretăm. Dar ești liberă să crezi mai departe că Dumnezeul biblic este impostor, că Noua Ordine Mondială este o prostie, că m-am informat de pe YouTube, că mă poți contrazice și, în general, tot ce consideri tu. Totuși, nu văd de ce m-aș obosi să port un dialog în contradictoriu cu tine. Nu te califici pentru asta.

                • Fire 2017-04-06

                  Pai Lotus, tu nu faci decat sa repeti copy-paste informatia mainstream servita de sistem multimilor. Ghiveciul din religii la care faci referire, e doar tzeapa servita multimii.
                  La fel si aia cu masoneria si noua ordine mondiala, dezinformare servita celor care nu pun botu’ la informatia oficiala servita de sistem. Pentru astia s-a inventat o dezinformare care vorbeste pe limba lor.

                  Pana acum nu ai venit cu nici o informatie care sa stea in picioare, argumentata, rationament personal bazata pe ceva, orice, ci doar ai repetat papagaliceste ceea ce ne serveste sistemul.

                  Ca avem seturi de informatii diferite, da ! Nimic nu te opreste sa pui mana sa studiezi si altceva decat informatia-dezinformare pe care ne-o serveste sistemul. Inteleg ca e mult mai simplu cu mura in gura, muieti’s posmagii, da’ parca totusi …

                • Lotus 2017-04-06

                  Păi nici pe tine nu te oprește nimeni să studiezi, ca să-ți răspund cu aceeași monedă, pentru că n-ai habar de lucrurile pe care le scoți pe gură.

                • Fire 2017-04-06

                  Lotus, prostiile la care faci tu referire, le-am studiat si eu, candva demult, cand eram mica si proasta. Intre timp am mai crescut si am inteles ca aparentele inseala si ca trebuie sa gandesc cu mintea mea, sa cercetez singura si sa caut raspunsurile. Informatiile nu se iau din sursele mainstream ( atat cele recomandate de sistem, cat si cele ale conspirationistilor, constrolled opposition ).

                  Pe scurt : acum vreo 20 de ani am fost acolo unde esti tu acum. Intre timp m-am prins ca e tzeapa, ceea ce iti doresc si tie !

              • Lotus 2017-04-06 Reply

                Apropo de cancer, am înțeles că americanii se călcau în picioare ca să se trateze în Cuba. Și nu americanii săraci. Cât de cunoscută e țara cu cel mai performant sistem de sănătate din lume? Sau ce se întâmplă când găsești niște soluții foarte eficiente și ieftine comparativ cu cele deja existente? Păi se întâmplă că presa nu scrie despre tine iar marile lanțuri farmaceutice fac presiuni uriașe pentru ca tu să nu mai oferi, la preț de nimic, vaccinul dezvoltat de tine, adică de stat, locuitorilor țării tale.

                • Fire 2017-04-06

                  Nu e chiar atat de performant sistemul lor de sanatate. Lucreaza cu materiale vechi, aparatura straveche. De exemplu, dentistii lor, chiar si in clinicile pentru straini, pun doar dinti cu coroane de metal. Inca nu au posibilitatea sa puna coroane ceramice non -metalice, sau zirconium.
                  E adevarat ca au injectiile alea contra cancerului, insa nu se stie cat de eficiente sunt. Sistemul de sanatate din Cuba nu e ala nemaipomenit , asa cum l-a prezentat Michael Moore in documentarele lui ( controlled opposition si asta ).

  • Cudi 2017-04-05 Reply Author

    Anticipând un probabil comentariu de genul -- “bre, munciți pământul, grădina, faceți agricultură și lăsați prostiile cu sportul în casă!”, fac trimitere spre un vechi articol de-al meu -- http://ketherius.ro/2013/07/07/88-weekend-tara/.

    • Elena 2017-04-05 Reply

      Da. Merge și așa dar nu am înțeles răzuitul ce grupe de mușchi lucrează. Micșorează (scurtează) degetele dar nu și stratul de grăsime. 🙂
      Plivitul dacă nu te tot ridici nu ajută decât la dureri de spate, căratul sacoșelor lungesc brațele și faci cocoașă dar nu cred că și foarte mulți mușchi pe brațe. :))
      Era o glumă: broasca testoasă se mișcă încet și nu pare extrem de sportivă și trăiește muuult pe când antilopa și altele mai atletice așa…

      • Cudi 2017-04-05 Reply Author

        Elena, atletic era și Tyrannosaurus Rex…

  • Fire 2017-04-06 Reply

    Renata, e si nu e chiar asa. Intreaba orice om normal la cap de pe lumea asta ce prefera : ameliorarea simptomelor in short term, ori vindecarea completa in long term ? Si poate ca nici nu e nevoie sa astepta long term, ca au fost unii care au vindecat in short term. Multi.
    Pe alta parte, daca oamenilor li se da de ales intre ameliorarea simptomelor in short term si … ameliorarea simptomelor in long term, e firesc sa aleaga short term, ca tot aia e.
    Uite, my favorit este nenea Revici http://drrevici.com/, de care si in ziua de azi se leaga multi doctori orthomoleculari ca sa fie convingatori in fata pacientilor. http://drsircus.com/general/revici-selenium-cancer-treatment/
    Iarasi trebuie sa tai comentariul in doua, ca dispare butonul de post comment

    • Fire 2017-04-06 Reply

      Nu doar ca i-ai distrus clinica, l-au discreditat si i-au interzis sa mai practice, dar si nepoata lui care i-a continuat cercetarile este terifiata sa practice desi detine licentele si ar putea vinde selenium organic pe piata. Anul trecut am vorbit cu ea si zicea ca sunt urmariti de FDA si in zilele noastre si ca a oprit totul de frica sa nu sfarseasca prin inchisorile americane. Revici vindeca cam orice, rapid si eficient, nu doar cancerul.
      Tot ce s-a mai pastrat de la Revici, este injectia inventata de el http://www.genericdrugscan.com/brand-combination-generics/revici-inj-(2-5%2B0-26)

    • Elena 2017-04-06 Reply

      Interesant ce zici, Fire. În Valea centenarilor sau mai exact valea râului Hunza, aflat la graniţa dintre India şi Pakistan oamenii trăiesc foarte mult și arată bine, fac copii la vârste înaintate, unii cercetători zic că asta se datorează nu numai alimentației eco și a aerului curat cât în special a apei pe care o beau care conține cesiu și rubidiu. Pe lânga asta au apărut tot felul de dr.și susținători ai teoriei că aceste substanțe tratează cancerul. Numai că nu ți le vinde nimeni, așa că peste tot apar commenturi unde oamenii întreabă de unde ar putea să și le procure pentru a trăi mai mult, a arăta bine și tânăr, a fi sănătos sau pur și simplu pentru că suferă de acele necruțătoare boli. 🙂

      • Fire 2017-04-06 Reply

        Din cate stiu eu, apa din Hunza are o compozitie diferita de apa normala. O data din cauza densitatii de trace minerals ( nu doar cesiu si rubidiu ) ca arata ca un lapte, asa numitul ” glacial milk ” ( apa Hunza vine dintr-un ghetar de acolo.

        A doua oara din cauza structurii diferite a apei. Henri Coanda a studiat mult structura apei Hunza, iar cercetarile sale au fost continuate de discipolul sau favorit, Patrick Flangan . Poti cauta pe Google ca gasesti multa info despre cercetarile lor cu apa.

        http://www.whale.to/a/flanagan.html

  • klaus 2017-04-06 Reply

    Cudi, dacă stai bine cu stomacul, bagă o linguriță de bicarbonat la mațe și mai apoi fă un duș fierbinte. Trece mai repede!

    • Cudi 2017-04-06 Reply Author

      Klaus, o să țin cont, noi mai luăm când și când bicarbonat de sodiu pentru aciditate.

  • Renata Carageani 2017-04-07 Reply

    Fire, azi i-am recomandat (și a acceptat) unui domn spirulină cu seleniu. Mânată de zisele tale!
    Coenzima Q10 se asimilează mai bine în mediu uleios. Din ce înghit și din ce văd în jur, 30 mg/zi, fără pauză, funcționează. Diagnosticații cu tensiune oscilantă (asta e o mizerie de doctor prost), hipertensivii sub tratament, compensați, care mai fac câte un ouseu, se echilibrază foarte bine cu CoQ10.

    • Elena 2017-04-07 Reply

      Renata, ce marcă de Coenzima Q10 iei?

      • Fire 2017-04-07 Reply

        Elena, eu cumpar de la Swanson ca au cele mai mici preturi si produse de calitate. Trimit pachetul foarte repede ( eu cumpar de pe saitul din USA ) si pretul de shipping e decent. Bine, mie mi se merita pentru ca imi cumpar odata toate vitaminele, toate mineralele, plus enzime plus flavonoizi, etc.
        Pentru cei din Europa exista filiala in Europa si au preturi care bat orice concurenta. Am amici din Romania care cumpara vitamine si minerale din USA de pe iHerb ( doar 4 $ / cutie transportul pana in Romania ), pentru ca imi spun ca in Romania pretul la suplimente este de-a dreptul obscen si nu merita.

        https://swansoneurope.com/

        • Elena 2017-04-07 Reply

          Mersi, Fire!

      • Renata Carageani 2017-04-07 Reply

        Co Q10 30 mg în ulei de cătină, producător autohton, HOFIGAL. Patronul meu și al Hofigalului e un împătimit al corectitudinii la preparare. Biochimist, la origine.

        • Elena 2017-04-07 Reply

          Mulțumesc, Renata! 🙂

  • Fire 2017-04-07 Reply

    Renata, seleniu da, bun la casa omului, dar e si mai bun luat impreuna cu restul mineralelor. Spirulina e proteina si isi ia suficienta din carne. Iar iodul se ia din pastile, nu din alge, parerea mea.

    Da, Co Q10 NUMAI in mediu uleios se ia, insa chiar si asa exista probleme de absorbtie, cum ziceam, in functie de branduri ( ce baga ele in pastile ). Daca ma intrebi pe mine, 30 mg e doza pentru soareci. Noi luam 200 mg / zi si asa recomanda toti doctorii orthomoleculari, intre 200-300 mg / zi, pentru ca e absolut necesara mitocondriilor sa produca energie.

    Aia cu tensiunea mare … se echilibreaza cu CoQ10, da. Ai incercat si cu niste seleniu-magneziu ( nu oxide )- zinc ? Old school of medicine zice ca cea mai frecventa cauza a tensiunii oscilante este … intoleranta la unele alimente ( nu doar alergia ! ). Intoleranta se diagnosticheaza foarte prost spre deloc, cu testul ala de sange IG..b… nu stiu cum. E la fel de irelavant ca si testele de sange pentru tiroida, frectie la picior de lemn.
    Tratezi intoleranta la alimente, dispare si tensiunea oscilanta. Se diagnosticheaza simplu si exact cu Arthur Coca Pulse Test. Sau cu metoda lui Abrahan hoffer, aia cu selectia alimentelor, dar e mult mult mai complicata. Eu perefer Coca test, pentru mai multa exactitate si simplitate. La fel cum prefer Broda Barnes basal temperature test pentru diagnosticarea problemelor la tiroida : old school of medicine, mult superioara testelor medicale din zilele noastre.

    Uite, pentru pacientii tai cu tensiune oscilanta si nu numai

    http://soilandhealth.org/wp-content/uploads/02/0201hyglibcat/020108.coca.pdf

    • Renata Carageani 2017-04-07 Reply

      Am luat coenzima Q10 de 60 mg și mă simțeam ciudat, parcă eram permanent conștientă că am cord, bâltâcâia în toate felurile. Doctorița noastră, cu competență în fitoterapie, mi-a zis că 30 mg per 54 kg, cât am eu, e mai de dorit. Merg cu ea de trei ani. Dacă uit s-o iau 2-3 zile, ceva, o senzație de disconfort, îmi amintește că am omis-o.
      Nu sunt adepta dozelor mari. Organismul nostru e nițel mai inteligent și se gospodărește singur . De pildă, când medicul îți recomandă calciu, ia magneziu. Organismul uman transformă cu seninătate magneziul în calciu, când e în deficit de calciu.
      Când hipertensiuenea poate fi tratată cu un anxiolitic, de origine vegetală sau de sinteză chimică, e de preferat s-o tratezi așa.

  • Fire 2017-04-07 Reply

    Nu exista overdose la 60 mg / zi. Nu exista nici simtome de overdose ce descrii tu ca ar fi din cauza CQ10. Cel mai probabil sa cauti in alta parte cauzele acelor simptome, ori schimba brandul de coenzima, ori vezi daca ai alergie / intoleranta la Cq10
    . 300 mg / zi nu e megadoza, ci doza considerata in limite normale. Organismul nostru se gospodareste singur .. daca are cu ce. In rest, fiecare cum considera.

    MayoClinic iti suna de incredere ? Da un ochi aici http://www.mayoclinic.org/drugs-supplements/coenzyme-q10/safety/hrb-20059019

  • Lotus 2017-04-07 Reply

    Înțeleg eu rău sau Renata a început să urmeze indicațiile medicamentoase ale lui Fire?

    • Fire 2017-04-07 Reply

      Mi-am zis parerea, nu i-am dat indicatii. Renata e fata mare si poate decide singura ce sa faca ( not my business ).

    • Cudi 2017-04-07 Reply Author

      Da, Lotus, te faci că înțelegi rău.

      • Lotus 2017-04-07 Reply

        Păi n-o citesc pe Fire, am prins din zbor că Renata i-a urmat ceva indicații, nu știu dialogul precedent, probabil de la articole mai vechi. Posibil să fi înțeles greșit, nu zic nu.

  • Fire 2017-04-07 Reply

    Lui Lotus ii place sa dea cu batul pe la gard, sperand ca noi nu pricepem. Troll, ca de obicei.

Leave a Reply to Cudi Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *