web analytics

Există vampiri energetici?

Nu demult, să fie câteva săptămâni de atunci, am avut un scurt dialog cu o prietenă referitor de la deochi și vampiri energetici. Cum am ajuns acolo? Vorbeam despre bunii noștri soți, care ne mângâie creștetul și spun șoptit sau în gând o rugăciune, când ne doare capul fără motiv. Mihai mai are obiceiul de a mă pune să-mi schimb locul după treaba asta, să mă mut pe alt scaun sau în altă parte a încăperii.

La faza cu deochiul, eu nu prea știu ce să zic. Nu sunt o femeie frumoasă și niciodată nu m-am simțit deocheată, n-am suspectat pe nimeni în direcția asta. Când eram copilă, bunica îmi stingea chibrituri aprinse într-o cană de apă și șoptea nu știu ce descântec, apoi își înmuia arătătorul în apă și-mi dădea cu el pe frunte. Tot ea știa, în funcție de comportamentul părților arse ale chibriturilor scufundate în apă, dacă era vorba de deochi sau nu. Ceva de genul că dacă se duc alea la fund, e deochi. Partea ciudată e că ritualurile bunicii și soțului au dat roade, adică chiar am simțit de fiecare dată că mi-e mai bine. O fi placebo, cine să știe?

Dar așa-zișii vampiri energetici tind să cred că sunt pe bune și mare parte dintre ei îi vlăguiesc fără intenție pe cei cu care intră în contact. Îmi vin în minte multe exemple, de oameni cumsecade, onești și interesanți cu care am stat de vorbă, dialoguri după care abia mă țineam pe picioare întreaga zi și tot ce doream era să ajung naibii în văgăuna mea, să dorm.

Acum, e posibil ca eu însămi să fiu o astfel de sugativă energetică pentru că, așa cum există oameni care mă seacă, la propriu, sunt și alții a căror prezență mă revigorează, îmi dă putere. Sau poate că și în cuplu se întâmplă un schimb nevinovat de energii, un fel de suport de această natură, în sensul că atunci când unul este jos la capitolul energie, celălalt îl ajută să se ridice și reciproca.

Știți oare mai multe despre vampirismul energetic și, eventual, despre deochi? Ar mai fi o curiozitate. Vampirismul energetic funcționează și la nivel virtual? 😀

Later edit

Pentru că în comentarii au fost reproduse vechi descântece, auzite de pe la mamele, bunicii, apropiații noștri mai vârstnici și pe care eu le privesc ca pe niște comori ale folclorului românesc, am zis să le listez aici pentru cei care nu au timpul sau răbdarea de a parcurge discuțiile de mai jos. Formule magige sau nu, descântecele sunt frumoase pentru că evocă ritualuri sortite uitării, parte din viețile celor dinaintea noastră: sunt cuvinte din bătrâni.

Avem așa:

“Ionel ( sau Ana, sau care e numele) au plecat pe o cale, pe o cărare, la mijloc de cale se întâlni cu nouă strigoi, cu nouă moroi, nouă din vânt, nouă de pe pământ, nouă de sub pământ, inima lor neagră îl deocheară, inima lui, ei o mâncară. Nu te văita, nu te supăra, că Maica Domnului se scoboară pe o scară dalbă de ceară şi ei se cutremurară. Ca aluatu’ în troacă, ca strugurii în vie, ca măru’ în altoaie să-i fie cu leac la cel deocheat.”

“Deocheatul ca pamantul sa se duca ca vantul N (numele celui care i se descanta) sa ramana curat si luminat de la D-zeu lasat. De-o fi deocheat de femeie, de fata, de barbat, de baiat, lor da le crape ouale si tatele, iar N sa ramana curat si luminat de la D-zeu lasat.” (http://reteaualiterara.ning.com/profiles/blogs/datini-obiceiuri-superstitii-5)

“Sub un pom mare, rotat, stă o fată de împărat, cu un pocal mare de apă şi cu unul de foc. Aşa cum stinge apa focul, aşa să stingă X-ulescu deochiul.” – Arlech

“Iesi deochi, dintre ochi…” – Sorin

“Iesi deochi, iesi din (numele persoanei)
Du-te in pustie, unde popa nu toaca, unde cainii nu latra
Sa ramana (numele persoanei) luminata, curata, cum Maica Precista a lasat-o.” – Cristina

117 Comments

  • Sorin 2017-08-22 Reply

    Cudi draga, ce iti pot spune e ca absorbtia de energii de care ai adus vorba nu tine cont de distante. Am patit sa ma simt terminat psihic doar vorbind la telefon cu un “vampir”. Fara sa ne certam, am purtat o discutie normala ca intre doi oameni care nu s-au mai vazut de mult. De cealalta parte… iti amintesc ca si in ziua de azi oamenii creduli se duc la manastiri si la popi sa scape de vraji si blesteme. Ceva e, totusi…

    • Cudi 2017-08-22 Reply Author

      Sorin, am pățit și eu dintr-astea, la telefon. Evident, există o explicație psihologică și pentru efectele astea, dar, ca și tine, nu contest că ar fi putea fi mai mult decât pot eu înțelege.
      Legat de popii ăia care te scapă de vrăji, mi-e puțin ciudă pe ei, că au tupeul de a se pretinde, la cerere, și “vrăjitori”. Probabil că se plătesc pe bani buni și serviciile astea.

  • Iosif 2017-08-22 Reply

    Totul tine de capacitatea si nivelul (gradul) de perceptie al fiecarui individ în particular,de reperele la care îsi raporteaza existenta,de sentimentele si trairile interioare în raport cu lumea exterioara. Suntem fiinte rational- sentimentale,paradoxale,tainice,enigmatice ce nu ne-am descoperit (înca) originea adevarata,din cauza filozofiilor religiei si nebuniei stiintei,care sunt într-un continuu conflict,razboi psihologic milenar,care tin masele inconstiente într-un relativism si incertitudini obscure,false,ascunzând realitatea absoluta a eliberarii speciei umane (homo sapiens) din acest milenar lant trofic al sclavagismului în care o minoritate infima de “serpi,pui de napârci” dirijaza si stapânesc aceasta planeta,prin înselaciune,coruptie,si fals,controlând,asuprind si sacrificând masele inconstiente,generatie dupa generatie,oferindu-le o imitatie de viata,moarta, lipsita de valorile autentice atemporale eliberatoare ale IUBIRII ABSOLUTE NECONDITIONATE,SACRIFICATOARE,FARA PREJUDECATI,aratate si oferita în dar de DUMNEZEU TATAL,în urma cu doua milenii prin jertfa FIULUI omului,ÎNTÂIUL OM PERFECT nascut din femeie…

    • Cudi 2017-08-22 Reply Author

      Iosif, să înțeleg că oamenii mici nu pun botul la deocheat/vampirism energetic și ăia mari, evoluați spiritual, sunt imuni în fața acestor… cum să le zic, aspecte iluzorii?

    • Arlech 2017-08-22 Reply

      1. Iosif, conform credinţei tale, a fost un simplu OM, fie el şi perfect? Nu-i recunoşti natura divină?

      2. Între timp a apărut şi al doilea om perfect? Şi al treilea, al patrulea etc?

      3. Sunt printre noi şi oameni nenăscuţi din femeie? Clonaţi sau obţinuţi prin alt procedeu?

      • Iosif 2017-08-22 Reply

        1.Din motive obiecive nu-ti raspund la aceste doua întrebari.
        2.Da.
        3 Nu.

        • Iosif 2017-08-22 Reply

          erata *obiective

        • Arlech 2017-08-22 Reply

          1. E o plăcere să discute omul cu tine! 😀

          2. Care sunt ăia? Măcar câţiva dintre ei.

          3. Atunci de ce simţi nevoia să adaugi precizarea “născut din femeie”?

          • Iosif 2017-08-22 Reply

            1.Ma bucur. 🙂
            2.Primii au fost cei peste care la sarbatoarea Cincizecimii (Rusaliile) S-a coborât si manifestat Spiritul Sfânt,oameni necarturari, fara pregatiri academice,vorbeau în limbi straine întelese de toti cei prezenti la sarbatoare,printre care erau multi,straini nestiutori de limba ebraica.
            3.Pentru toti cei ce cred în Dumnezeul Unic,primul om nu s-a nascut ci a fost facut dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu.

            • Fire 2017-08-22 Reply

              Eu nu sunt chiar deloc asa sigura ca D-zeu e barbat. Numa’ zic …

              • Iosif 2017-08-22 Reply

                @Fire,mai aprofundeaza cercetarile în domeniul genelor,Gene(zei) arborelui genealogiei,genomului uman,si mutatiilor genetice,apoi singura te vei edifica… 🙂

                • ketherius 2017-08-24

                  În afară de referirile biblice din care se deduce că Dumnezeu ar fi bărbat, alte dovezi mai sunt?

                  Dumnezeu a creat viața, ceea ce, după cum știm și vedem, este un atribut al principiului feminin.

                  În altă ordine de idei, dacă Adam a fost făcut după cum e Dumnezeu și, totuși, a avut nevoie de o femeie… rezultă că și Dumnezeu are o completare de alt sex?

                • Cudi 2017-08-24 Author

                  Bună dimineaţa! Încep şi eu cu o glumă, din categoria worst-case scenario -- dacă Dumnezeu e o femeie care ne-a rătăcit prin geanta ei?!

                • Arlech 2017-08-24

                  Ketherius, poate că Dumnezeu e androgin.

                • Fire 2017-08-24

                  In religia unitara si originara a omenirii, ( inainte de a fi pervertita de catre “zeii” care au cucerit planeta ) ‘Mnezo era femeie, simbolic reprezentat prin simbolul solar ( Central Sun ). Exista o gramada de artefacte ramase in istorie cu Zeita Mama, in absolut toate culturile de pe planeta si se traia in matriarhat, dupa modelul celest. Unele popoare si-au pastrat matriarhatul traditional si in zilele noastre ( indienii Hopi si in general nativii ).
                  . Ulterior, dupa capturarea planetei de catre ” zeii” care traiau in patriarhat, ‘Mnezo a devenit barbat ( a fost introdus facatura de Zamolxianism la noi ). Insa urme ale religiei originare s-a pastrat pe o placa de marmura de la Tomis — rugăciune a unei femei gete : „Strălucitoare, curată, măreaţă Doamnă, sunt credincioasă, sunt cu trei de şase, dar atât te rog: cândva să mă ajuţi să renasc.” ( si nu se refera la reancarnare, of course )

                • Fire 2017-08-24

                  Daca ne uitam in natura, observam ca intai foetusul uman e de sex feminin pentru o perioada de timp, dupa care se transforma in masculin. Barbatii pastreaza rudimente de sani.
                  Nu prea sta in picioare povestea cu Eva nascuta din coasta lui Adam, asa cum ne-au servit-o cuceritorii planetei. Mai degraba Adam a fost facut din coasta Evei…. energia masculina e derivata din cea feminina ( tot un soi de feminina ).

                • Iosif 2017-08-24

                  @Fire
                  Sper sa nu te superi,însa pot sa-ti spun ca bati câmpii,tare de tot ! 🙂 🙂

                • Iosif 2017-08-24

                  …Si ti-o spun cu toata convingerea si certitudinea absoluta. 🙂

                • Fire 2017-08-24

                  Nu ma supar, Iosif ! It’s fine.
                  Bine ca nu mai poate scrie Floricel pe aici, ca ar face istericale … ‘Mnezo e muiere iar universul e feminin … blasfemie !

                • Arlech 2017-08-24

                  @ Cudi
                  Mai bine rătăciţi prin geanta unei femei decât înghesuiţi în buzunarul de la spate al unui bărbat! 😛

                • Cudi 2017-08-24 Author

                  Ha. Haha. Hahaha. AHA-HA-HA-HA-HA!

                • Motanul Grişka 2017-08-24

                  N-am apucat să-l dovedesc, că ne-au despărţit, da’ le-am zgâriat amândoi zdravăn pe bipedele care-au pus între noi mai multe uşi închise!

              • Motanul Grişka 2017-08-24 Reply

                Hotărâţi-vă, e Floricioi sau Floricel?
                Întreb fiindcă io cu un Floricel m-am bătut. Uite, cu ăsta:

                • Cudi 2017-08-24 Author

                  No, drăcie, e şi mai ambiguu acum: şi Floricel pare genul care se iubeşte mult şi pe-ndelete! Grişka, zi numa’ că l-ai dovedit pe Flower Power ăsta!

                • Elena 2017-08-24

                  Depinde. E Floricioi pentru că e mascul, cel puțin așa declarã el, deși e interpretabil dacă analizãm dupã lungimea ultimului comment adresat Renatei pe blogul lui. Dar dacă vrei să-l alinți îi poți spune și Floricel. 🙂

                • Cudi 2017-08-24 Author

                  P.S. Dacă Dumnezeu e femeie, să fie Florica!

                • Elena 2017-08-24

                  Cudi, nu era vorba de Dumnezeu, ci despre “renegatul”, “interzisul”, “the most dangerous man in the world”…
                  Și by the way…de ce nu a lãsat Iisus o rugãciune gen: “Mama noastrã care ești în Ceruri…”?
                  Fire, mai intereseazã-te cum e cu sexele la naștere. Femeia e din bãrbat din cauza cromozomilor sexul bãrbãtesc nu se mai dezvoltã rãmânând la forma de clitoris, și din acel punct corpul se transformã spre ceea ce noi numim sex feminin.

                • Cudi 2017-08-24 Author

                  Elena, eu glumesc, dar, chiar şi aşa, nu ţin morţiş să mi-l imaginez pe inimaginabil cu pulă sau clitoris.

                • Motanul Grişka 2017-08-24

                  Am greşit, aici trebuia să-mi pun comentariul precedent. Sunt un motan obosit de prea mult somn.

                • Fire 2017-08-24

                  Elena, ma ia cu dureri de cap cand mi-o dai pe aia cu Isus , Biblia si indoctrinarea crestina. Daca o sa indraznesti sa sari gardul bisericii, sa stii ca o sa descoperi singura raspunsul la intrebarile astea ( s-a mai discutat pe blog despre asta, nu are rost sa repetam ).

                • Elena 2017-08-24

                  Incredibil, Cudi! Dumnezeu e Duh, nu are corp fizic. Pânã și oamenii care mor și prin moarte își pãrãsesc corpul își pãstreazã pentru puțin timp forma, amprenta corpului fizic. Gândești limitatã de ceea ce reprezintã lumea aceasta materialã, văzutã, și ca atare nu poți privi înafara șablonului acestei lumi. Te-ai gândit vreodatã cã un duh nu are nevoi fizice ca noi? 🙂

                • Fire 2017-08-24

                  Intotdeauna raspunsurile le gasim in istorie, inclusiv daca ‘Mnezo a coborit sau nu in propria creatie, si aici extrem de util e daca cercetam conexiunea dintre Sirius -Orion -- aryan race-Darya.
                  Au ramas suficiente informatii care vin din trecut si ne povestesc adevarul despre omenire si zei. Pentru cine e interesat sa stie. https://www.ancient-code.com/orion-constellation/

  • Arlech 2017-08-22 Reply

    HABAR N-AM ce există şi ce nu, dar ZICE-SE că nu trebuie să fii neapărat frumos ca să te deoache careva. Te poate deochea şi minunându-se de urâţenia ta, de inteligenţa ta, de priceperea cu care faci una sau alta etc şamd. Şi cică pot deochea mai ales oamenii cu ochii de culoare deschisă. Şi că purtând ceva roşu te aperi de deochi. Şi că e de rău dacă adormi fiind deocheat.
    Şi se mai zice şi că pisicile nu pot fi deocheate. 😀
    Şi altceva nu mai ştiu. Doar că eu n-am avut niciodată senzaţia că mă seacă sau mă revigorează cineva. Poate că, în privinţa vampirismului energetic, mă bucur de imunitate. 😀

    • Ketherius 2017-08-22 Reply

      Imunitate zici? Cât ai rezistat într-o discuție cu Lotus?

      • Arlech 2017-08-22 Reply

        Lotus nu mă seacă, în cel mai rău caz mă enervează. Dar, dacă n-aş avea altă treabă, aş putea lungi o discuţie cu el la nesfârşit. După două sau trei replici, nervii dispar. Mă opresc fiindcă-mi dau seama că-mi irosesc timpul, şi nu timpul liber, un timp în care am de lucru.

        • Cudi 2017-08-22 Reply Author

          Da, Arlech, de-acolo l-am scos și pe Mihai. :))

          • Arlech 2017-08-22 Reply

            :))
            Ar trebui să-i găsim un pseudonim, o poreclă, ceva. Am încercat să-i întorc numele pe dos: Sutol. 😀

      • Arlech 2017-08-22 Reply

        Cred că mi s-a dus un comentariu la spam. Conţinea numele interzis. 😀

      • Elena 2017-08-22 Reply

        Keth, eu cred că Floricioi nu-i chiar atât de negru’n cerul gurii, ci așa îl percepem noi uneori. El și-a ratat vocația de avocat și în loc sã-și consume energia argumentând în favoarea vreunui client pentru bani, o face pe bloguri, gratis. E un om vanitos care are nevoie sã i se dea dreptate, sã convingă crezând cã el a descoperit adevãrul pe care ni-l vinde și nouã gratis în pledoariile lui. Uită sã dea omului ceea ce Dumnezeu ne-a dat: liberul arbitru. Dreptul de a alege, de a crede fiecare în ce vrem. El face mai mult decât a-și expune propriile pãreri pe care ceilalți sã le analizeze și sã judece dacã o adoptã ori nu, dacă li se potrivește ori ba. Uneori e atât de implicat în ce spune încât jignește -- asta aratã însuși slăbiciunea lui de a nu putea accepta o altã pãrere, de a tolera diferențele. Judecã, pune etichete deși oficial susține cã nu o face, dar faptic nu se poate abține. Mai are de învãțat la acest capitol dar orice om meritã o a doua șansã, poate s-a schimbat. Poate nu mai e atât de insistent în a implanta propriile sale idei și în mintea celorlalți cã doar nu suntem roboți programați.

        • ketherius 2017-08-23 Reply

          Poate…

      • Renata Carageani 2017-08-23 Reply

        Keth, așa am crezut și eu, că L. e vampir energetic, dar nu e. E cu mult mai periculos! (Acum o să citească acest comentariu și-o să scrie un articol despre vampiri energetici, citându-mă de-aici). E uluitor de periculos. 🙂 E ca un Robocop îmbrăcat în piele umană. Nu doar că nimic nu-l oprește, dar nimic nu-l pune pe gânduri. 🙂 Pe mine m-a scos în decor după ce l-a caracterizat pe Beethoven ca vioi, cantabil (tema principală din a IX-a are toate caracteristicile bune ale unui șlagăr), dar nu te dă pe spate. De-atunci mă țin în banca mea. În fond, să duci polemici cu el, e ca și cum ai sta de vorbă cu o floare, în speranța că, într-o bună zi, va clămpăni din petale un răspuns pe limba omenească.

        • Cudi 2017-08-23 Reply Author

          Renata, Lotus vrea drept la replică: https://quodixit.wordpress.com/2017/08/24/drept-la-replica-beethoven/

          • Renata Carageani 2017-08-23 Reply

            Ha, ha! Am citit. Zici că e mecanic auto: peste tot îi dă zor cu „piesă”, „piesa”, „piese”… 🙂

        • ketherius 2017-08-23 Reply

          El este uimitor în multe privințe, dar prefer să nu intru în discuții detaliate despre el. Este mai multă liniște așa.

          • Arlech 2017-08-24 Reply

            „M-am decis să nu mai comentez [pe blogul lui Cudi şi Ketherius], asta mai ales după ce am luat ban”, zice el, poate vrând să facă haz de necaz, dar, ori de câte ori aduce cineva vorba de el aici, îşi poate trece în palmares o mică victorie, dovedeşte că a lăsat urme atât de adânci încât nu poate fi exclus cu desăvârşire – bântuie spaţiul virtual care i-a fost refuzat.
            O spun doar ca simplă constatare.

    • Cudi 2017-08-22 Reply Author

      Arlech, comentariul tău mi-a amintit de bunica, care mai toată viața ei a avut cel puțin câte o vacă în grajd. Țin minte că se necăjea uneori, cum că îi deochease careva vaca și nu mai dădea lapte ca de obicei.

      • Arlech 2017-08-22 Reply

        Majoritatea oamenilor de la ţară aveau credinţa asta. 🙂 Unii o mai au şi acum. 🙂

    • Renata Carageani 2017-08-23 Reply

      Arlech, așa e. Poți fi și urât. Poți fi și câine, dacă ești deocheabil, ți-ai furat-o!
      Acum o mie de ani, plimbam, printr-un parc foarte aglomerat, canișul unui prieten care era plecat din țară, vremelnic. Și numai ce se înmoaie, prostul, se face cârpă. L-am luat în brațe și-am fugit cu el acasă, am crezut că a făcut infarct. Eram disperată, să sun la veterinar, că nu existau telefoane mobile. Noroc că m-am întâlnit pe scări cu o vecină care-i știa meteahna, m-a băgat la ea în casă, l-a descântat, i-a stins chibrituri, l-a frecat cu degetele mari în verzișoara aia creață dintre urechi… A înviat cățelul! A căscat și-a rupt-o la fugă prin casa ăleia. Tipa m-a și certat, că nu i-am pus zgarda care trebuie, pentru plimbare în parc. Aia roșie. Mă, n-o găsisem și, la repezeală, că făcea pe el, l-am înhămat cu un cordon de halat de baie. 🙂

      • Elena 2017-08-23 Reply

        Poate și vaca din cazul meu leșinase doar dar dacã nu a știut nimeni sã o descânte, a murit.
        Cert e că ceva este cu energiile acestea rele transmise sau furtul energetic de tipul turn off.
        Îmi amintesc de articolul cu inima, la fel menționasem de energii pe acolo.

      • cudi 2017-08-23 Reply

        va scriu de pe chromebook-ul piticei (mesterul mestereste ceva prin laptopurile din casa, prin toate. simultan), n-am diacritice si nu functioneaza caps lock-ul. ma poate lamuri si pe mine careva? oameni buni, cine/cum sunt deocheabilii? noi, astia nedeocheabili (stiu ca nu exista cuvantul in dictionar), ce avem mai putin, mai mult sau mai altfel decat deocheabilii?

        • Arlech 2017-08-24 Reply

          Nedocheabili sunt veri buni cu pisicile. 😀 După ce-am zis, despre un pisoi (care n-avea şnur roşu gât, ca viţelul pe care mi s-a atras atenţia să am grijă să nu-l deochi), “e tare frumuşel, să nu-i fie de deochi”, socrii mei aproape că nu s-au tăvălit pe jos de râs. Nu credeau că există cineva care nu ştie că pisicile nu se deoache.

          • Arlech 2017-08-24 Reply

            Erată: aproape că s-au tăvălit.

          • Cudi 2017-08-24 Reply Author

            Ăăă… e evident că nici eu nu ştiam. :p

        • Elena 2017-08-24 Reply

          Cudi, dupã mine, nedeocheabilii sunt de mai multe feluri:
          -- cei care deoache (unii zic cã și cei întorși dupã înțãrcat deoache), vampirii nu “sugus” unii de la alții decât în cazuri extreme
          -- cei care sunt “închiși” -- mai reci, nu zâmbesc oricui și nu sunt prietenoși cu oricine, introvertiți -- ei pot fi și ei vampirizați energetic dar câte puțin ceea ce nu le dã efecte/reacții evidente ci se simt devitalizați, obosiți, li s-a luat energie dar nu într-atât cât sã li se facã rău și să-i punã în pericol, ci numai puțin cât ai scoate printr-o gãuricã mică micã cam cât deschiderea lor fațã de alte persoane strãine și “vampiroase”. S-a plictisit vampirul sã stea sã stoarcâ de la introvertit și l-a lãsat. :)))
          Glumesc, unii nici nu sunt conștienți cã sunt vampiri energetici -- o fac inconștient. 🙂
          Dacă trăiești cu un vampir în casã, te poți îmbolnăvi și chiar muri în timp. Devitalizarea, lipsa energii te afecteazã fizic, arăți rău, te simți rãu. Doar sã practici tehnici de revitalizare, conștient sau inconștient, să te tot refaci ca sã produci cât pentru doi energie. 🙂

          • Cudi 2017-08-24 Reply Author

            Măcar la capitolul ăsta să fim şi noi, introvertiţii, cai de cursă lungă..

  • Cudi 2017-08-22 Reply Author

    Am căutat după descântece de deochi și am găsit două aici -- http://reteaualiterara.ning.com/profiles/blogs/datini-obiceiuri-superstitii-5
    Sunt interesante și frumoase, cel puțin dacă ne gândim la folclorul, datinile, obiceiurile românești.

    “Ionel ( sau Ana, sau care e numele) au plecat pe o cale, pe o cărare, la mijloc de cale se întâlni cu nouă strigoi, cu nouă moroi, nouă din vânt, nouă de pe pământ, nouă de sub pământ, inima lor neagră îl deocheară, inima lui, ei o mâncară. Nu te văita, nu te supăra, că Maica Domnului se scoboară pe o scară dalbă de ceară şi ei se cutremurară. Ca aluatu’ în troacă, ca strugurii în vie, ca măru’ în altoaie să-i fie cu leac la cel deocheat.”

    “Deocheatul ca pamantul sa se duca ca vantul N (numele celui care i se descanta) sa ramana curat si luminat de la D-zeu lasat. De-o fi deocheat de femeie, de fata, de barbat, de baiat, lor da le crape ouale si tatele, iar N sa ramana curat si luminat de la D-zeu lasat.”

    În România aveam “Dicţionarul de Simboluri şi Arhetipuri Culturale” de Ivan Evseev, păcat că am uitat să-l iau.

    • Arlech 2017-08-22 Reply

      “Sub un pom mare, rotat, stă o fată de împărat, cu un pocal mare de apă şi cu unul de foc. Aşa cum stinge apa focul, aşa să stingă X-ulescu deochiul.”
      Pe ăsta îl ştiu de la socru-meu. Cică descântecele nu se învaţă, se fură. Îl spui cu glas tare, ca să-l bage la cap (să-l fure) cel pe care-l descânţi. Dar numai dacă e mai tânăr decât tine. Dacă e mai bătrân, pe urmă nu mai ai tu leac.

      Bunica îmi descânta când mă durea în gât. Ţin minte doar că descântecul începea cu “şapte gâlci motofâlci”. Şi la urmă era şi acolo ceva cu “lăsat curat şi luminat”.

      DACĂ există vampiri energetici, atunci există şi deochi. E vorba tot de energie. Iar descântecele sunt de fapt mantre -- cuvinte care te ajută să te concentrezi. Cred că nici nu contează prea mult ce spui, trebuie doar să aibă un anumit ritm, o anumită rezonanţă.

      • Cudi 2017-08-22 Reply Author

        E fascinant, Arlech. Sunt convinsă că-s adunate în culegeri, în cărți de folclor multe dintre descântecele românilor și așa și trebuie. Sunt parte din noi, ca popor. Mătușa din partea bunicii, Butucica, aia care făcea borș pentru tot orașul în cada din baie, era pricepută la descântece și vestită pentru “datul în bobi” de porumb. A învățat-o și pe bunica meserie, care bunică mi-a arătat și mie ce și cum. Dar eram copilă și nu prea atentă, îmi amintesc tehnica, dar nu și poezia aia introductivă, semnul crucii făcut cu podul palmei, norocul și binele în grămezile de trei boabe.

        • ketherius 2017-08-24 Reply

          Bunica mea spunea Tatăl Nostru, apoi încheia așa: (începea suflând) “Fuuuugi deochetură, că te-ajunge vânt din gură!” -- de trei ori.

  • Sorin 2017-08-22 Reply

    Iesi deochi, dintre ochi…

    • Cudi 2017-08-22 Reply Author

      Îmi sună cunoscut, mulțumesc!

  • Cristina 2017-08-22 Reply

    Nu stiu ce sa zic, mie nu mi s-a intamplat sa fiu deocheata, dar sora-mea a patit-o. Aveam o matusa despre care se zicea ca deoache, iar mama cu sora-mea au fost pe la ea. Pe drumul de intoarcere spre casa, sora-mii i s-a facut rau, i se impleticeau picioarele si nu mai putea sa mearga. Mama a dus-o imediat la o baba din sat care i-a zis de deochi, iar sora-mea si-a revenit. Matusa asta era faimoasa, cica i-ar fi deocheat porcul cuiva si ala a murit (porcul). 
    “Iesi deochi, iesi din (numele persoanei)
    Du-te in pustie, unde popa nu toaca, unde cainii nu latra
    Sa ramana (numele persoanei) luminata, curata, cum Maica Precista a lasat-o.”
    Asta e ce auzeam eu pe mama susotind cand imi zicea de deochi.

    • Cudi 2017-08-22 Reply Author

      Cristina, ca și tine, n-am fost victima deochiului, însă persoane apropiate mie spun că ar fi fost. Bunica, soacra, prietene, vecine… Acum realizez că majoritatea celor ce au spus că ar fi fost deocheați sunt femei sau copii (caz în care părinții au pus diagnosticul) -- cu excepția porcului de care ai pomenit tu, săracul. Dacă ar fi adevărată treaba asta cu deocheatul, mă întreb de ce oare femeile și copiii sunt mai vulnerabili?
      Simplu și frumos descântecul mamei tale!

  • Fire 2017-08-22 Reply

    Din cate stiu eu, exisra doua legi mari si late in universul asta :
    1. Sa nu te amesteci in experientele altora sub nici o forma ( sa nu impui viziunea, experienta ta asupra altora ).
    2. Free Will. Pentru orice ti se face, e nevoie sa iti dai acordul. Problema e ca se considera ca ti-ai dat acordul daca … nu zici nimic. So, daca nu refuzi in clar, nu zici ” nu”, se considera ca esti de acord, deci legea nu e incalcata, agresorii nu suporta consecintele.
    Deci, daca e sa ne rugam pentru ceva, sa ne rugam pentru perceptie. Majoritatea chestiilor subtile care ni se intampla, ni se intampla pentru ca suntem inconstienti si nu ne putem exprima refuzul, precum in cazul vampirilor energetici si nu numai.

    • Cudi 2017-08-22 Reply Author

      E un proverb care zice “dă-mi, Doamne, puterea tânărului și mintea bătrânului!”.
      A doua lege zici că e din Drept -- faza cu acordul tacit.
      Fire, ce spui tu sună plauzibil.

      • Fire 2017-08-22 Reply

        Informatia e de la sursa, demult verificata in diferite moduri si de diferite persoane. Aia cu acordul tacit e chiar naspa, insa asa merg lucrurile din pacate si avem mult de furca cu ei ( aia cu furtul de energie e chiar cea mai mica mizerie pe care ne-o fac ).

      • castanman 2017-08-23 Reply

        Dumnezeu e un om infrant.

        • Cudi 2017-08-23 Reply Author

          … jertfă adusă sieși.

  • Elena 2017-08-22 Reply

    Iarãși nu am rezistat sã stau deoparte.
    Sunt persoane, ca mine, care cred în energii, și alții care nu cred. Unii sunt la mijloc, ca prietenul meu, care cred de dragul altora. A ținut el morțis să ne cocoțãm în vârf de munte, eu pe la jumate eram deja leșinatã, deși, el îmi cãra și rucsacul meu și poșetuța micã care îmi atârna pe o parte cu telefonul, tot, și mã mai și trãgea de mânã. Probabil cã m-ar fi cãrat în spate dacã nu eram ditamai “fumeia”. Și atunci, îmi zice cu un zâmbet șotios “hai, vampirizeazã-mă energetic”. Bineînțeles cã i-am răspuns “Ispititor. Te-aș fi lãsat vlãguit aici dacă nu aș fi avut nevoie de tine ca sã-mi cari bagajul”. Cam așa ne tachinãm noi, dar el nu crede în vrãji, babe și deochi sau alte cele și cu toate acestea ne înțelegem pentru cã el e calm, e om bun, nici sã te rogi de el nu se ceartã cu tine. E omul păcii și trebuie sã învăt asta de la el. 🙂
    Sunã adevãrat ce zice Fire.
    Eu cred cã vampirii energetici sunt cei certãreți, agresivi fizic sau verbal și rãi care emanã o energie negativã.
    Ce am observat eu, aveam o sefă agilã dar extrem de rea. Când se enerva chema pe unul la ea sã predea mai departe de ieșea omul plângând de la ea. Parcã se bucura când omul se întrista, îl freca cu orice fleac și apoi ea se simțea ok, dupã ce zbiera de se auzea în Paris, în 2 minute parcã’și lua o mascã a fericirii și pleca. Toți plecau rupți în fund, ea pleca veselã și o prindeai în vreun restaurant, dimineața ne povestea cã la 6 ea plivea în grãdinã. Toți ziceau cã-i vampiroaicã pentru cã majoritatea se simțeau rãu, mulți plângeau (chiar și un coleg cred cã mai în vârstã sau de o seamã cu ea, care era bun la suflet). Despre ea se zvonea că numai cine n’a vrut’o n’a avut’o. Era vioaie rău. 😛
    La fel și o cunoștințã. Și-a luat bãrbat scandalagiu și dificil. Era o femeie ok, acum e tristã, e delãsãtoare, nu se mai îngrijește, pare molaticã și leneșã din gospodina care era. Așadar, eu cred cã unii se hrãnesc cu energia altora pentru cã sunt reci, scandalagii, nu știu sã iubeascã. La fel și deprimatele violate, prin viol/agresiune au fost și vampirizate energetic. Mai sunt unele persoane care emanã energie negativã pentru cã sunt rele, gândesc rãu, fac rău, etc. Și pot remite gânduri negative și de la distanțã, existã conexiuni.
    Eu am fost deocheatã și mi s-a fãcut rãu de am zis cã mor și prin descântec cu Tatãl Nostru mi-am revenit relativ repede.
    O rudã de a mea s-a minunat de o vacã pe câmp cât e de frumoasã și vaca a murit pe loc.

    • Cudi 2017-08-22 Reply Author

      Mai sus a murit un porc, acum o vacă -- subit.
      Serios acum, ce au ăștia cu animalele?! :))
      Îmi place prietenul tău, Elena, auzi la el, “vampirizează-mă energetic”!
      Serios acum, e una dintre cele mai originale declarații de dragoste. Mișto.

      • Elena 2017-08-22 Reply

        Mulțumesc, Cudi! Face el declarații și mai frumoase și surprize plãcute. E același de care ai zis că tu în locul meu nu ai mai vorbi cu el pentru cã s-a uitat la Spartacus, Rome…pasionat de istorie printre altele 🙂
        Da, animalele săracele, victime ale vampirilor energetici. :-))

        • Fire 2017-08-22 Reply

          Eram copil, 6-7 ani cand bunicul din partea mamei s-a certat cu ai mei, nu stiu de ce. Cert e ca era la noi in curte pe trotuar perfect plan, cand se certa cu ei si ca sa ii convinga, tipa incontinuu ca daca minte, sa-i rupa ‘Mnezo picioarele.
          S-a intors sa plece spre poarta, s-a impiedicat pe loc drept, a cazut si si-a rupt bazinul. Si-a facut inlocuire de sold, tija in picior, a stat 6 luni imobilizat in pat ( pe vremea lui Ceasca, chirurgia de Ev Mediu ), dupa care intreaga lui viata a schiopatat, ca avea un picior mai scurt cu cativa cm buni ( deh, chirurgia ! ) Asta a cui victima a fost ? Eu cred ca a fost propria lui victima.

          • Elena 2017-08-22 Reply

            Deci existã Dumnezeu, tu ce dovezi mai vrei?

            • Fire 2017-08-22 Reply

              Eu nu am sustinut nicaieri ca nu ar exista. Nici nu am cerut dovezi de la nimeni.

          • Cudi 2017-08-22 Reply Author

            Fire, tind să cred că, după accident, bunicul tău a rămas un om așa, dintr-o bucată, sincer, onest. 🙂

            • Fire 2017-08-22 Reply

              Surprinzator, dar … nu ! Deloc ! A ramas acelasi jeg de om, cu aceleasi naravuri si a continuat sa faca mizerii parintilor mei si celor din jurul lui, pana a murit. Unii oameni nu pricep si pace !

              • Cudi 2017-08-22 Reply Author

                :))
                Fire, ești tare! Înțeleg că nu-i bunicul tău preferat…

                • Fire 2017-08-22

                  Eu nu le am cu neamurile, parintii, fratii and shit. Nu’s oamenii mei preferati, ca sa zicem frumos.

        • Cudi 2017-08-22 Reply Author

          Elena, nu mai pune serialul Spartacus în același context cu pasiunea pentru istorie, rogu-te!

          • Elena 2017-08-22 Reply

            Eu nu am văzut filmul dar pasionat de istorie știu sigur cã e.
            Oricum, la film la cinema când vrea, merge cu un prieten sau cu colegi de’ai lui că noi nu avem gusturi comune.
            Nu prea avem multe în comun și totuși e bine.

            • Cudi 2017-08-22 Reply Author

              Elena, îți doresc să vă fie bine.

              • Elena 2017-08-23 Reply

                Mulțumesc, Cudi!
                El e cel mai bun, blând, calm și iubitor profesor pe care mi l-a trimis Dumnezeu ca să mã invețe lecția toleranței, de a accepta diferențele, etc. Evident că eu eram mai ceva ca Floricel, și agream în special oamenii ca mine, cu gustiri comune, pasiuni comune, idei comune, etc. Pe restul îi evitam și îi consideram “defecți” și încercam uneori să-i “îndrept”, “corectez”. Când am intrat prima data cu el într-o librãrie, îmi venea să-i pun toate achizițiile înapoi în rafturi și dupã ce l-am întrebat de ce dã atâția bani pe o carte despre xulescu care a trãit acum nșpe sute sau mii de ani și cã de unde știe el cã informațiile redate acolo sunt cele adevãrate, am regretat dupã ce el calm și serios a început sã-mi explice. Acum e ok, dacã vrea sã citească sau sã vizioneze ceva e liber, ne acordăm libertatea de a cerceta fiecare despre ce curiozitãți are, important e cum se comportã, vorbește, cum gândește, ce selecteazã ca exemplu bun, cum trateazã semenii, și mai ales cum te face sã te simți, iar când știi cã el are o altã preferințã dar totuși alege ce îți place ție e mai emoționant decât dacã am fi avut aceleași preferințe.

      • Elena 2017-08-22 Reply

        Sã știi cã am ajuns și în vârf și am coborât apoi și înapoi la pensiune. Cicã cuplul perfect e format dintr-un bou și-o belea. Adicã un sportiv și o belea ca mine. :-))

  • Fire 2017-08-22 Reply

    IOSIF : aia care au creat corpul fizic al omului + corpul energetic, nu-s ‘Mnezo, ci niste unii care se dau drept ‘Mnezo in fata oamenilor, ca sa le ia ( viseaza ei ) Flame of Fire cu care sa treaca dincolo …

    ELENA : nu toti vampirii sunt rai, certareti si emana energii negative. Stai sa-i percepi pe aia prietenosi, ori care joaca cartea pasivitatii ! Aia te fac cel mai rau si habar nu ai ce te-a lovit si din care directie ! Liga superioara e foarte prietenoasa si astia sunt cei mai periculosi dupa aia pe care nu ii percepi absolut deloc ( din lipsa de corp fizic ).

    • Arlech 2017-08-23 Reply

      Am citit mai întâi comentariul ăsta şi m-am întrebat cine-o[r] mai fi şi acest/aceşti ‘Mnezo. 😀
      Pe urmă m-am dus mai sus şi m-a lămurit povestea cu picioarele bunicului.

      După care am tras următoarea concluzie: oamenii existau sub formă de Flame of Fire (poate plus altceva) când au venit unii care s-au dat drept zei, i-au luat şi i-au băgat în câte un corp fizic plus câte unul energetic, tocmai ca să pună mâna pe Flame of Fire.

      • Fire 2017-08-23 Reply

        Nu toti oamenii sunt Flame of Fire, Nu i-a sechestrat nimeni in corpuri, ci au venit de buna voie, temporar si cu un scop bine determinat,

        • Arlech 2017-08-23 Reply

          1. Flame of Fire au venit de bună voie în corpurile create de “ăia”, care stăteau frumuşel goale şi îi aşteptau?
          2. Ai zis mai sus: “aia care au creat corpul fizic al omului + corpul energetic”. De aici înţeleg că nu au creat oamenii, ci doar corpurile lor fizice şi energetice, deci oamenii (inclusiv ăia care nu-s Flame of Fire) existau deja, dar nu erau conţinuţi într-un corp de o natură sau alta?

          Cum sună de fapt, pe scurt, teoria creaţiei -- cea care spui tu că ştii că e adevărată?

          • Fire 2017-08-23 Reply

            E treaba fiecaruia sa se cunoasca pe sine insusi ( si odata cu asta, vine la pachet si informatia despre creatie-originea-creatori-etc. ) . Ca nu suntem corpurile noastre, asta am mai scris pe aici, nu mai repet.

            • Iosif 2017-08-23 Reply

              @FIRE,arlech vrea sa-i prezinti argumente justificative,la afirmatiile tale.Altfel spus,ea vrea sa-si identifice originea si apartenenta,cunoasterea sinelui fara sa-si mai bata capul,acceptând sau respingând ceea ce-i vei prezenta tu. 🙂 🙂

              • Fire 2017-08-23 Reply

                Iosif, apreciez bunele tale intentii si crede-ma ca daca ma intreaba cineva ( nu in public, evident ) despre ce ar putea sa faca pentru a se cunoaste pe sine insusi, i-as spune sa ceara ghidare inauntrul lui. Sa citeasca, sa caute cunoasterea si sa se autoeduce. Mai departe not my business.

                Pot sa fac diferenta intre cineva care intreaba din curiozitate, dintre un turist spiritual, sau cineva care intreaba doar ca sa poata face circoteca ( in privat sau in public ). Femeia nici macar nu a zis ca doreste sa se cunoasca pe sine insusi, ci a spus ca doreste sa afle ce stiu eu, opinia mea, ce cred eu. So … Iosif, it’s not the case, persoana in cauza are alte interese ( not my business ), nu spiritualitatea.

              • Arlech 2017-08-23 Reply

                Nu vreau decât un rezumat coerent/logic al teoriei susţinute de Fire. Din pură curiozitate… ştiinţifică, ca să-i zic aşa. N-are nicio legătură cu dorinţa mea de a-mi identifica originea şi apartenţa.
                Dar dacă Fire nu poate (din motive obiective, ca tine) sau nu vrea (din motive subiective) să-mi răspundă, nu-i nicio supărare.
                N-o să-mi pot reproşa că n-am întrebat şi o să-mi văd de treabă. 🙂

                • Fire 2017-08-23

                  Nu e nici o teorie, Arlech ( asa cum am mai zis pe aici ), e o chestiune strict personala. E cunoastere de sine si e fix treaba fiecaruia daca o face sau nu, daca e interesat sau nu.
                  Tot ce am zis eu pe aici este ca sunt niste unii care se dau drept ‘Mnezo in fata oamenilor ( iar asta se poate verifica lesne in realitate ), si ca noi oamenii suntem carcase in care Flame of Fire experimenteaza pe aici prin Matrix ( verificabila si asta destul de simplu ). Desigur, nu toate carcasele sunt luate de Flame of fire. Asta e tot ce am zis pe aici, uite ca am repetat acum pentru tine !

                • Arlech 2017-08-23

                  Mulţumesc pentru repetare, Fire.

    • Elena 2017-08-23 Reply

      Fire, eu am zis că de obicei vampirii transmit cumva o stare de disconfort, un fel de agresiune psihicã, verbală, uneori chiar fizică și fie cã rânjesc și vor sã parã nostimi, simpatici, cumva te “agreseazã”. Ori se plâng că nu au bani deși nu le lipsește nimic și cheltuie grupa mare pe tot felul de chestii de moft, ori că îi doare ceva și se jelesc, ori amplificã durerea prin gemete ca sã-i audã alții cât suferã ei de parcã ar vrea să stoarcã milã, atenție, ceva acolo de te obosesc și îți stricã vibe-ul povestind cum x nu știu ce le-a făcut, cã i-a nemulțumit, cã nu e bun, de parcã ei ar fi perfecți și ar merita perfecțiunea și cineva i-a deranjat cu imperfecțiunea lor evidentã și deranjantã. Relații toxice.
      Cei care dau un vibe bun și parcã te încarcã pozitiv sunt cei care țin pentru ei nemulțumirile, durerile, încearcã sã te amuze, sã îți facã surprize plãcute, sã te bucure și sã râzi.
      Apropo, cum te ferești și cu anulezi efectele vampirilor? 🙂 Ai o tehnică anume?

      • Fire 2017-08-23 Reply

        Pana acum, the best a fost tehnica lui Corrado Malanga ( info gramada pe net, in lb romana ), insa nu e perfecta. Mai trebuieste perfectionata prin experienta proprie.

        • Elena 2017-08-23 Reply

          Poți, te rog, sã-mi dai un link? Mie îmi dã doar articole în italiană, în schimb am găsit asta:
          https://youtube.com/watch?list=PLbN5sJc5PARA44lFkSbBACK_rTye4XfnT&params=OAFIAVgD&v=6fRC0EuYrs0&mode=NORMAL

          • Fire 2017-08-23 Reply

            Elena, eu am corespondat cativa ani buni cu Corrado pe email, pe adresa de la Universitatea din Pisa ( o gasesti pe net, asa cum am gasit-o si eu ). Asta s-a intamplat acum ceva ani in urma si nu mai pastrez materialele de la el, am trecut demult de etapa asta de informare. Insa metoda lui Corrado e extrem de utila … pentru cine intelege despre ce e vorba si mai ales … de unde s-a inspirat Corrado ( fix din alchimie ). Eu asa am descoperit enorm de multe lucruri, mergand pe urma lui Corrado, pana ajungi in punctul in care esti pe picioarele tale.
            Nu stiu ce sa zic, Elena … citesti, studiezi, vezi ce intelegi … e drumul tau de cunoastere, totul depinde doar de tine.

            Materialele lui sunt puse pe Scribd in romana si imi trimisese el ceva tradus in engleza de colaboratorii lui. Start here, documentar de 4 ore tredus in romana https://www.youtube.com/watch?v=DjP3cnTE30U&list=PLJPjnPBU6lIvq1_EyX4GnBs7kS9HGCJFO

            Aici pe blogul asta gasesti ceva materiale in romana http://humano-x.blogspot.ca/

            Mai gasesti materiale pe Scribd https://www.scribd.com/doc/218557360/Alien-Cicatrix-Ro-Corrado-Malanga

  • Iosif 2017-08-23 Reply

    @Fire:
    Eu cred ca tu faci referire la multitudinea de dumne(zei) din mitologia greaca si romana,terestri si subterani de pe Champs Elisées Enfers,Pluton & Cèrbere… 🙂

  • Iosif 2017-08-23 Reply

    De milenii muritorii de rând cauta sa cunoasca,sa înteleaga,originea,identitatea,sensul si scopul vietii acestei specii paradoxale rational sentimantala numit OM,însa pâna în prezent toti cei ce L-au cunoscut pe ARHITECTUL universului au fost desconsiderati,batjocoriti,persecutati si ucisi fizic,de catre semenii lor,provocati si instigati de inamicul nr.1 al CREATORULUI UNIC,ABSOLUT,arhanghel purtator al luminii universale Lucifer,falsul dumnezeu înselator,imitator perfect al ORIGINALULUI,care este mult mai credibil în fata omenirii limitate de perceptia celor cinci simturi primare,instinctuale,neevoluate de metamorfoza nasterii din nou din apa si Spirit,sclavi ai propriilor perceptii limitate,de doua ori moarte…

  • Renata Carageani 2017-08-23 Reply

    Da, există vampiri energetici. Sunt oamenii ăia cu care, oricât de puțin ai sta de vorbă, te cuprinde o oboseală de nestăpânit, ca o boală. (Vorbesc ce simt eu, nu ce scrie prin cărți.) Și nu, nu fiindcă sunt plictisitori, am mai ascultat plictisitori vorbind și nu mă ia cu sfârșeală! Doar cu nervi.

    Cu deochiul, Cudi, e treabă serioasă, și dacă nu ești superstițios. Dacă n-ai pe nimeni să te descânte, trebuie să-ți zici singur Tatăl Nostru, de nouă ori și să te muți pe alt scaun. Unii sunt criminal de deochitori! Nu le trebuie decât câteva secunde ca să-ți perturbe câmpul magnetic, energetic sau care o fi.
    Când m-am întâlnit cu Oana Pantazi, după 30 de secunde, mi-am dat seama că nu-mi pot dezlipi ochii din ai ei. Mi-a confirmat că are proprietatea asta periculoasă: deoache! M-am căutat după bricheta roșie în geantă, ce să vezi, n-o aveam. De fapt, nu era chiar roșie, era mai magenta, așa, dar era mai bună decât nimic. M-am uitat în jur, să ginesc vreo masă cu buchet de flori, să iau o petală roșie -- nu era. Băi, când vrei să bați în lemn, constați că lumea e făcută din plastic și pal melaminat, dar și când vrei o fărâmă de roșu, absolut tot universul e galben și albastru.
    Până la urmă, m-am concentrat să nu ridic privirea mai sus de bărbia ei. I-am zis că o să fiu nepoliticoasă o vreme, până mă acomodez cu primejdia și-mi fac montajul psihologic -- să nu mă deochi!, să nu mă deochi! -- și asta a fost. Am scăpat. Data viitoare îmi leg o sforicică roșie de mână, să-mi tihnească și mie sucul și conversația, din prima.

    • Fire 2017-08-23 Reply

      Deci a functionat ( sa refuzi in clar ) in loc sa iti dai acceptul tacit de a fi vampirizata !

      • Iosif 2017-08-23 Reply

        🙂 🙂 Fire,si tu esti superstitioasa ???…

        • Fire 2017-08-23 Reply

          Nu, Iosif, nu sunt superstitioasa.

      • Renata Carageani 2017-08-24 Reply

        Băi, a funcționat. Cu Oana a funcționat, pentru că am putut să comunic cu ea asupra subiectului. Mai grav e cânt privirile ți se intersectează cu ale unui necunoscut/ă, pe stradă, două secunde, iar peste cinci minute ți-e rău de moarte.
        La mine, „montajul” funcționează și în alte domenii. Dacă îmi strănută/tușește un gripat în față (riscurile meseriei), mă concentrez asupra unui gând: nu, n-o să iau gripa ăstuia, fiindcă am conștientizat momentul contagiunii, mă spăl pe mâini după ce pleacă și rămân sănătoasă.
        Și-mi merge. Altminteri, toamna și iarna ar trebui să fiu într-un înnădit concediu medical.

        • Fire 2017-08-24 Reply

          Si cand iesi din casa cu strainii, functioneaza dupa acelasi principiu : nu permit nimanui sa ma vampirizeze. Inconstientul inregistreaza comanda si executa, chiar daca tu nu esti constienta la nivel de minte constienta.

    • Iosif 2017-08-23 Reply

      Renata,daca întâlnirea cu Oana,ti-a produs acest soc,ma întreb care va fi reactia oamenilor la aparitia lui Hristos,pe norii cerului,cine va putea sa-L priveasca în ochi ?!… 🙂

      • Renata Carageani 2017-08-24 Reply

        Hristos nu se mai întoarce, Iosif. Părerea mea! Dacă totuși e hotărât să se întâmple, se va întâmpla doar atunci când omenirea va fi iar la nivelul de acum 2000 de ani.

        • Iosif 2017-08-24 Reply

          EL este întors (revenit) în Spiritul Sfânt,asa cum a promis urma cu doua milenii: “Ci voi veti primi o putere,când Se va coborî Spiritul Sfânt peste voi,si-Mi veti fi martori în Ierusalim,în toata Iudeea,în Samaria si pâna la marginile pamântului.” (Faptele Ap.1:5)
          Faptul ca Biserica primara si întemeietorii lor autentici au fost macelariti de stapânii lumii si credinta s-a amestecat cu ocultismul zeitatilor pagâne a Rmperiului Roman,prin adoptarea de catre stat a acestui amestec,(revelat cu sute de ani înainte lui Daniel Cap.2)în ideea de a mentine stabilitatea în zona,nu înseamna ca nu au mai existat continuatori ai Bisericii Autentice Vii,iar din sec.xv,Luther,traduce Biblia în lb,germana,iar de atunci este raspândita în toate limbile si dialectele pamântului,însa putini sunt cei pasionati de cercetarea,întelegereasi trairea conform legii IUBIRII ABSOLUTE revelate de Cuvântul lui Dumnezeu.
          Întelegeti dragilor ca ocultismul,religiile,filozofiile si politica sunt armele de îndoctrinar,înselare,formare si manipulare a constiintelor adormite. TREZITI-VA OAMENI BUNI !
          DUMNEZEU ESTE DRAGODTE,iar IUBIREA NU ARE FORMA,ÎNSA POATE FACE CE VREA FARA CA VRE-O FORTA DIN UNIVERS SA I SE OPUNA,cu atât mai putin omul facut din materie moarta,elemente aflate pe pamânt,în apa si aer ! 🙂

          • Iosif 2017-08-24 Reply

            “Mediocritatea este cea mai fericita masca pe care o poate purta spiritul Superior pentru ca omul obisnuit,adica mediocrul,nu se gândeste ca este o deghizare -- si totusi din cauza acesteia spiritul Superior se si foloseste de masca mediocritatii -- pentru a nu irita,în cazuri deloc rare,prin compasiune si bunatate.” -- Friedrich Nietzsche --
            Bonne nuit,dragilor !

    • Cudi 2017-08-23 Reply Author

      Realizez acum cât de nicicum trebuie să fiu, de nu s-a-ndurat nimeni să mă deoache. :))

      • Iosif 2017-08-23 Reply

        Cudi draga,nu-ti face probleme majoritatea oamenilor de pa Terra sunt neutri,imuni neafectati de aceste energii paradoxale,sau nu realizeaza (constientizeaza)punând totul pe seama hazardului,sortii,(sansa/ghinion)

      • Renata Carageani 2017-08-24 Reply

        Cudi, eu zic că ai un contur energetic puternic, greu de spart.
        Deochiul n-are treabă cu admirația, cu invidia. E doar o bulversare a câmpului tău la întâlnirea cu un câmp mai puternic. Zi mersi! Sau mulțumește-i lui Dumnezeu că nu poți fi virusată energetic.

        • Cudi 2017-08-24 Reply Author

          Mi-aş dori să fie aşa cum spui tu, Reanata. De mulţumit, îi mulţumesc şi pentru probabilităţi.

  • Iosif 2017-08-24 Reply

    Mihai draga,Biblia este o oglinda,metafora 100%,scrisa pe parcursul a mii de ani,de catre oameni (scribi) la dictarea altor oameni (mai evoluati spiritual,întelepti) care cercetau si cautau sa-si explice,sa-si cunoasca identitatea,rolul si scopul existentei relative,al binelui si raului, vietii si mortii,al sensului perceptiei si cunoasterii existentei Universului,iar câtiva,(f.putini alesi de EL),au depasit perceptiei simturilor primare,instinctuale tridimensionale limitate,trecând dincolo de frontierele relativismului subiectiv spatio-temporal,în dimensiunile elevate spiritual,oferind oamenilor Legea cunostintei binelui si raului,iar omul fiind dotat cu LIBER
    ARBITRU,putea si poate sa aleaga între BINE/RAU,VIATA/MOARTE.
    “Ti s-a aratat,omule,ce este bine ! Si ce alta cere Domnul de la tine decât sa faci dreptate,sa iubesti mila si sa umbli smerit cu Dumnezeul tau.”
    Ascultati si luati aminte la acest mesaj,transmis omului de Dumnezeu prin acest Profet…
    https://www.youtube.com/watch?v=TAi-ZLedbaM
    “Cerul si pamântul vor trece,dar cuvintele Mele nu vor trece.”
    https://www.youtube.com/watch?v=Dg98nTibfiY
    Fiti binecuvântati.

  • Elena 2017-08-24 Reply

    Mi s-a părut foarte interesant și foarte în temã:
    https://youtube.com/watch?list=PLbN5sJc5PARA44lFkSbBACK_rTye4XfnT&params=OAFIAVgI&v=nGHgzdloXVg&mode=NORMAL

Leave a Reply to Ketherius Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *